Наша мета: досягти вуглецевої нейтральності (нульових викидів) до 2030 року

У грудні 2019 року, під час Конференції ООН з питань клімату, разом із 500 іншими компаніями, що сертифікували B Corp, ми взяли на себе зобов'язання досягти вуглецевого нейтралітету до 2030 року - на двадцять років до дати 2050 року, встановленої Паризькою угодою.

Це означає, що ми трансформуємо наші процеси постачання та виробництва, щоб бути ще ближчими до наших споживачів, і будемо функціонувати з круговим підходом до життя нашої продукції та її упаковки.

Джерело пошуку

Responsible sourcing

Відповідальний джерело пошуку

Завдяки постачанню з відповідальних заводських секторів, які перебувають під контролем UEBT, наша мета полягає в тому, щоб краще контролювати простежуваність наших активних інгредієнтів на рослинній основі: від вирощування або збирання до переробки та інтеграції в нашу продукцію.
Для цього ми працюємо у партнерстві з усіма гравцями галузі: фермерами, місцевою владою, агрономами тощо.

Natural and organic ingredients

Натуральні та органічні інгредієнти

З моменту свого створення ми завжди вибираємо найкращі інгредієнти з рослинного світу, бажано органічні, одночасно забезпечуючи безпеку наших продуктів суворим статутом рецептур.

The fight against waste

Боротьба з відходами

Ми переробляємо авокадо, яке, як правило, йде у відходи, щоб створити косметичні активні інгредієнти для наших продуктів. Весь авокадо (включаючи кісточку) перетворюється на олію та порошок, з яких ми отримуємо наш авокадо Perseose®, який можна знайти в наших продуктах.

Склад і виробництво

Green extraction processes

Зелені процеси екстракції

Ми використовуємо специфічні технології, які поважають людей і нашу планету: молекулярна дистиляція (зелений процес, що застосовується для розділення та концентрування високоякісних інгредієнтів олії) та біотехнології, такі як ферментативна інженерія, заміна хімічних речовин.

Downsizing water and energy consumption

Зменшення споживання води та енергії

З 2018 року на 100 вироблених одиниць ми зменшили споживання електроенергії на 17,1%, газу на 23,1% та води на 20,8%.

Green energy

Зелена енергія

З 2018 року ми купуємо 100% зелену електроенергію з відновлюваних джерел енергії (вітру, гідроенергії тощо) для нашого виробничого майданчика, що знаходиться у Франції.
На 100% кількості електроенергії, що використовується нашим виробничим майданчиком Expanscience, у мережу вводиться 100% французької відновлюваної електроенергії.

Бальзамування та розподіл

Eco-designed products

Екологічно розроблена продукція

Наша продукція має екологічний дизайн протягом усього їх життєвого циклу. Наші пляшки та картонні футляри підлягають вторинній переробці, вага нашої упаковки зменшений до максимуму та інструкції видалено. Всякий раз, коли ми використовуємо картонні футляри, вони виготовляються з екологічно чистого лісового картону та друкуються на чорнилах на основі рослинної олії.

Experimenting bulk

Експериментb

В даний час ми експериментуємо з оптовими продажами: тобто з продажу фасованих продуктів. Ідея цього полягає в тому, щоб зробити екодизайн нашої продукції на крок далі, особливо нашу упаковку, яка зменшується.
Насипний, зелений метод розподілу, підпадає під циклічний економічний підхід і пропонує альтернативу пластиковим пляшкам.

Route optimization

Оптимізація маршруту

GEODIS, складський склад, знаходиться менш ніж за 800 метрів від нашої фабрики (сертифіковано ISO140001 - стандарт для екологічного управління).

Наша політика екологічного дизайну

-142 тонн

пластику, який використовується в нашій упаковці з 2010 року

-65 тонн

кортону, який використовується в нашій упаковці з 2010 року

B Corp certified

Горді тим, що частина корпорації B

У 2018 році наші зусилля та зобов’язання були винагороджені сертифікацією B Corp. Визнана у всьому світі, ця новаторська марка присуджується компаніям та брендам, чиї знання мають бути „найкращими для світу” на відміну від „найкращими у світі”. Цей ярлик вимагає, щоб ми мали активістське бачення нашого впливу на світ.

Our commitments / B Corp video EN
  • B Corp - це надзвичайно вимоглива, новаторська міжнародна марка, присвоєна брендам, які демонструють потрійні економічні, соціальні та екологічні показники та розвивають свій бізнес з позитивним впливом на суспільство та навколишнє середовище.

  • B Corp також представляє спільноту з понад 2800 компаній у всьому світі, які поділяють одне і те ж гуманістичне бачення економіки і які ставлять загальний інтерес у основу своєї бізнес-моделі, поєднуючи тим самим економічні, соціальні та екологічні показники.

  • Відвідайте: https://bcorporation.eu/

B Corp - це надзвичайно вимоглива, новаторська міжнародна марка, присвоєна брендам, які демонструють потрійні економічні, соціальні та екологічні показники та розвивають свій бізнес з позитивним впливом на суспільство та навколишнє середовище.

B Corp також представляє спільноту з понад 2800 компаній у всьому світі, які поділяють одне і те ж гуманістичне бачення економіки і які ставлять загальний інтерес у основу своєї бізнес-моделі, поєднуючи тим самим економічні, соціальні та екологічні показники.

Відвідайте: https://bcorporation.eu/

Дізнайтеся більше про Мустелу

НАШ ДЕРМАТОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРТ

Наші унікальні знання про шкіру немовлят

Всередині наших продуктів

Тільки найкраще - все!

НАША ІСТОРІЯ

Французький сімейний бренд з 1950 року